vrijdag 1 februari 2013

De-Uitdaging: Thema: Ontmoeting


Ik had hem al een poosje klaar, toen mijn handen nog redelijk functioneerden,
maar hij mocht pas 1 februari gepubliceerd worden.
Het thema was "Ontmoeting". Wat heeft die quilt daar nu mee te maken. Ik hoor het jullie denken. 
Dat komt zo: Ik help mijn kleinzoon met zijn wiskunde en daar hadden we het over lijnen. Evenwijdige lijnen, snijdende lijnen, kruisende lijnen, enz.
En zo kwam ik op dit idee. Lijnen, die elkaar "ergens" ontmoeten

4 opmerkingen:

marjolijn zei

Ik vind het een prachtig strak ontwerp. En maar hopen dat je handen straks weer mee kunnen werken.
gr. Marjolijn

christina zei

Helemaal met die uitleg erbij is het een bijzonder stuk geworden.

Janny's Cards Creations zei

Ik begreep hem zonder uitleg ik vind hem erg mooi. Beterschap en ik hoop dat je snel weer wat kan doen. Groetjes Janny

els zei

Erg mooi geworden en ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat met je handen