woensdag 30 januari 2013

Ik ben er weer!!


Ik ben er weer en het valt me niet mee. Het was een heel zware operatie.
Bij 5 wervels moest ruimte gemaakt worden omdat er zenuwen beklemd zaten en tijdens de operatie ontdekten ze dat er ook nog 2 wervels verschoven waren.
Ik zit met 24 krammen in mijn achterhoofd en nek. Die gaan er morgen gelukkig uit en ik hoop, dat ik dan wat minder pijn heb.
Verder mag ik niet zoveel en heb bij veel dingen hulp nodig. Maar iedere dag gaat het een stukje beter.
De foto boven is een deel van de kaarten, die ik kreeg. Ik bedank dan ook iedereen voor kaarten, mailtjes en telefoontjes.


5 opmerkingen:

christina zei

Wat zul jij dan van te voren al een pijn hebben gehad. Fijn dat het iedere dag een stukje beter gaat. Beterschap en een goed herstel gewensd.

Hannie de Beer zei

Fijn, dat het elke dag wat beter gaat. Maar neem de tijd om volledig te herstellen!
Nogmaals beterschap!

Aart zei

Sterkte Trees! Het is heel vervelend als je niet uit de voeten kunt en pijn hebt, hoop dat het snel beter zal gaan. Neem je tijd en de rust voor een goed herstel!
http://quiltaart.blogspot.nl

Tonny zei

Wat zal dat heerlijk zijn als die krammen er uit gaan. En dan maar flink oefenen om die nek weer los te krijgen.

Christel Sins-Camp zei

Doe rustig aan en heel veel beterschap!