zondag 11 augustus 2013

"Beweging"

Aangezien het maandthema van Doezz uit mijn lijstje kwam, moest ik natuurlijk wel iets maken. Bij Doezz is er elke maand een thema, maar geen verplichting, als je maar regelmatig meedoet.
Voor de fibermailgroep had ik ooit een kaart gemaakt met het thema Beweging en dat figuurtje wilde ik opnieuw gebruiken.


.

Het moest een boek/ doosje worden, waarbij je bij het openen duidelijk de beweging zou zien. Ik sloopte een dvd doos. Beplakte de buitenkant met stof en de binnenkant met muziekpapier. Op een van de binnenste zijden plakte ik een soort poort eroverheen. Daar moesten de figuurtjes uit komen. 


buitenkant doosje.


openstaand doosje



1 opmerking:

mia zei

Wat een mooi gestileerd figuurtje, jouw bewerking van een dvd ziet er heel spannend uit, het doorkijkje bij het openen zal heel bijzonder zijn.