vrijdag 31 augustus 2018

Wat je al niet kunt doen met kledinghangers.

Ik moet ook altijd alles uitproberen. Toen ik een soort van werktekening vond van een "beeld" gemaakt van een kledinghanger van de stomerij en een oude panty, begon het natuurlijk weer te kriebelen. Oude panties genoeg, maar een kledinghangertje??? Een lieve cursist hielp me eraan en ik ging aan de gang. 
Hieronder het resultaat:

Dit was mijn eerste poging


En dit de tweede.

De derde staat nog in de grondverf. Het is leuk om te doen.

3 opmerkingen:

Shirley zei

Wat een idee, en het knappe is dat je er helemaal geen kledinghangertje meer in herkent.

Tonny zei

Ja, ik heb ook nog nooit zo'n soort kledinghanger gezien, Trees. Wat ben jij toch veelzijdig. Prachtig object geworden !

Hannie de Beer zei

Knap hoor! een fraaie sculptuur van een kleerhanger