woensdag 21 februari 2018

Even inhalen.

Werd toch tijd dat ik weer iets plaats. Vanmorgen ben ik weer naar mijn schilderclubje geweest. Totaal iets anders dan mijn textiele ambities. We zijn bezig geweest met werken op bestaande foto's cq afbeeldingen. Met foto's heb ik een beetje moeite. Dus vond ik in een oud boek van mijn moeder mooie platen waar ik wel iets mee kon. Veranderen met watervaste witte stiften. Ik heb een vierluik gemaakt.

Ik ben van plan ze met ringetjes met elkaar te verbinden.

Nu ik toch bezig ben. Voor http://de-uitdaging.blogspot.nl/ was deze drie maanden het thema : Bomen. Ik maakte er twee van 40 x 60 cm. 


Dit was de eerste. En afbeelding, die ik op internet vond. Achteraf ben ik er niet zo tevreden over. De schaduw is niet zo gelukt als ik wilde.


Deze bevalt me beter. Ziet er natuurlijker uit. 


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een goed idee met de witte stiften! mooi resultaat! Zou ook met stiksels kunnen op een geprinte foto of stof?

Allebei goede bomen quiltjes. Ik schreef het al in de uitdaging blog.voor mij mag in het eerste nog wat stikwerk, Of de schaduwen met tule of organza wil ook wel eens een goed resultaat geven!