vrijdag 2 juni 2017

Lang geleden.....

Na mijn expositie heb ik eigenlijk helemaal niets meer geschreven. En het was zo geslaagd. Meer dan 200 bezoekers, 5 werken verkocht en leuke workshops gegeven. Hieronder een paar foto's.

 

Dit stuk stond in de regiobijdrage van het AD. Een verslaggeefster en een fotograaf zijn bijna 2 uur in de galerie geweest om opnamen te maken. 


Dit is een foto tijdens de opening.


Hier een doorkijkje in de galerie.


Dit is tijdens een van de workshops, die ik op zaterdag gaf.



Op de basisschool in ons dorp was een kunstweek en ik werd gevraagd daar een deel van mijn werk te hangen, n.a.v. mijn expositie.









2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk Trees om zo terug te kijken op deze expositie! In welk jaar was dat?

Janny de Roo zei

Een reminder is nooit weg....komt vast weer iets leuks uit voort.