donderdag 21 maart 2013

Mijn eerste boekje voor Doezz


Sinds kort ben ik lid van de groep Doezz. In deze groep maak je boekjes en doosjes. Hierboven de foto van mijn eerste bijdrage. Ik maakte een boekje met als thema: Bloemen. De ondergrond is geverfde lutrador. Daarop gedroogde bloemetjes, afgedekt met organza. Als laatste de steeltjes en blaadjes er met de machine opgestikt. De kaft heb ik gemaakt van fast2fuse. Binnenin zitten nog 3 pagina's. De foto's staan hieronder. Bij 2 van de bladzijden heb ik kraaltjes gebruikt in de hartjes van de bloem. Dat was met mijn handen eigenlijk nog het meest tijdrovend.





4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat is je boekje mooi geworden Trees! Leuke bewerkingen met de droogbloemen en lutrador. Kan me voorstellen dat het nog een hele klus was voor je !

marjolijn zei

Maar wat geweldig dat dit weer gelukt is, Trees. Wat een heerlijk gevoel moet dat ook geven. En daarbij, het boekje is prachtig geworden. Een lust voor het oog!

janneke zei

Wat is dat een mooi boekje geworden. Teer en subtiel zijn de woorden die in mij op komen.

mia zei

Wat fijn dat je handen je niet in de steek hebben gelaten, wat zijn de boekjes en de doos prachtig subtiel van kleur en samenstelling.