maandag 5 november 2012

De-Uitdaging

Het laatste thema voor De-Uitdaging was "De Smederij", dit omdat we gingen exposeren in galerie De Smederij in Sappemeer. Ik kreeg de quilt niet op tijd klaar, maar nu is hij af. 
Mijn eerste idee was iets met hoefijzers te doen, omdat mijn opa smid was, maar in mijn quilt "Roest" had ik al hoefijzers verwerkt. Dan maar eens op internet zoeken. Daar vond ik een tekening van smederij gereedschap.Een paar zelf geverfde metaalkleurige lappen deden de rest.



3 opmerkingen:

christina zei

Ik ga het nog een keer proberen, want jij hebt de blogrobot erop zitten en dan lukt reageren meestal niet. En na 3 x fout typen geef ik het dan op.

Zaterdag ben ik bij de opening geweest en heb al dat moois mogen aanschouwen.

Hannie de Beer zei

Het zou wel erg leuk zijn, als dit mooie werkje nog kan hangen? Ik meen dat er al stappen worden ondernomen?

marjolijn zei

Hij is mooi! Je mag hem nog best opsturen hoor! Maar wel graag met lat :)
Knap dat met niet welwillende handen dit zo gelukt is. Petje af!