maandag 15 oktober 2012

Toch gelukt !!!

Er komt de laatste tijd niet veel uit mijn handen. Niet omdat ik geen inspiratie zou hebben, maar mijn handen doen momenteel niet helemaal wat ik zou  willen. En hoewel ik met links aardig uit de weg kan, zit een naald vasthouden daar niet bij. Maar goed, blijven proberen, alleen duurt alles nu veel langer. 
Nadat ik zaterdag 2 cursisten met allerlei leuke dingen naar huis zag gaan, begon het weer te kriebelen en heb ik geprobeerd met een oude sjaal iets te fabriceren. Ik vind het resultaat wel de moeite waard om te laten zien.




Het is 30 x 30 cm maar eer het naar mijn zin op de achtergrond zat....

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuk projectje. Fijn dat het nog lukte! Ik zag iets dergelijks in het boek van Maggie Grey?

Liesbeth Wessels zei

Prachtig! groeten van liesbeth

Nienke zei

Wat mooi dat het je gelukt is want het effect is super!