maandag 11 juni 2012

Website


Deze bloemen vind je langs de weg in Zuid-Frankrijk, waar ik mijn vakantie doorbreng.
Daar heb ik ook weer aan mijn website gewerkt. Dat wil zeggen: Ik kijk toe en een goede vriend doet het werk. Mijn weblog is nu opgenomen in mijn website en dat is erg handig. 

Op mijn website staan de workshops en cursussen, die ik vanaf september weer geef 
Voor de workshops kun je mailen als je meer informatie wilt.


Verder heb ik de afgelopen dagen hard gewerkt aan een herinneringsquilt voor het a.s huwelijk van de dochter van vrienden van ons. Alle bruiloftsgasten hebben een patchwork blok gekregen en daar moesten ze een wens op schrijven. Ik kan alleen het blok dat iedereen kreeg laten zien.


Het eindresultaat nog niet. Ik heb geen idee of ze ooit naar mijn weblog kijkt, maar ik kan het risico niet lopen. Na het feest zal ik er een foto van plaatsen.
Het was een reuze klus om hem in elkaar te zetten. Ik had 90 blokken gemaakt en op een stuk op 10 na waren ze allemaal beschreven. Die laatste 10 heb ik er leeg in verwerkt, die kunnen op de dag zelf nog ingevuld worden.
Hoe uitgebreid je ook uitlegt, met een voorbeeld erbij, dat de blokken nog aan elkaar genaaid moeten worden en er dus een randje onbeschreven moet blijven, voor veel mensen is dat niet te begrijpen. Maar het is gelukt en ik ben er wel tevreden mee. 

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Laat ik nou toch denken dat je met vakantie was? Hier wordt nog hard gewerkt!Maar wel erg leuk werk.

mia zei

Je website ziet er mooi uit, wel handig dat je nu twee in een hebt, scheelt denk ik veel onderhoud.
gr.mia