woensdag 24 augustus 2011

Duo project

In  de fibermailgroep heb ik een Duo-project georganiseerd. Je schrijft je in en dan worden er duo's samengesteld. Je stuurt een lap van 50 x 50 cm naar je duo partner. Dat kan een lap zijn, die je in de winkel hebt gekocht, maar ook een lap, die je zelf hebt geverfd. Je duo partner maakt daar, in dit geval, een gebruiksvoorwerp van. Zij moet de lap gebruiken, maar mag er van alles en nog wat aan toevoegen.
Van Stineke kreeg ik de volgende, zelfgeverfde, lap toegestuurd:


Ik heb er een schaal van gemaakt. Daarvoor gebruikte ik fast-to-fuse. voor de contrasterende kleur gebruikte ik een lap uit mijn zelf geverfde voorraad.
Als afwerking heb ik langs de hele rand kraaltjes genaaid met op de hoeken vlinderkraaltjes. Het resultaat zie je hier.
Ik moest natuurlijk zelf ook een lap naar Stineke sturen. Daarvoor koos ik weer een lap uit mijn zelf geverfde voorraad, maar heb er een aantal bamboe takken op gesjabloneerd. 

Stineke mailde me vandaag, dat zij klaar is met het project en dat ze me het resultaat zal sturen. Ik ben heel benieuwd.

Kijk ook op mijn website:http://www.treeswolffers.com




1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Nu is wat beter te zien hoe je de schaal hebt versierd en doorgestikt. Erg mooi en apart!