donderdag 30 juni 2011

Dagboekquilts serie 1

Sinds een aantal jaren maak ik dagboek- of journaal quiltjes. Dan maak je elke maand een quiltje over een gebeurtenis in je leven. De quiltjes zijn op A4 formaat. Je kan ook bijv. een nieuwe techniek uitproberen op A4 formaat.
Vandaag laat ik een aantal van mijn dagboekquiltjes zien.
Kijk ook op mijn website:www.treeswolffers.com

Dit quiltje maakte ik in mrt '08 n.a.v. een wandeling door de polder

Herfst, met echte boomschors, okt. '05

april '06 Techniek: Weven

Vakantie in de Creuze: aug.'05

De eerste winterakonietjes in de tuin: febr. 07

N.a.v. een cursus, die ik gaf: Textiele manipulatie. 

Spelen met kleuren.

Bonding en fusing met textiel

Maart 2010: de eerste sneeuwklokjes

Zomer: juni 2010

Kijk ook op mijn website:www.treeswolffers.com

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ik zie dat je al heel wat jaren dagboekquiltjes maakt. Er zijn bijzondere mooie en apaprte bij!

Rieke zei

wat een mooie en verschillende dagboekquilts heb je gemaakt.
Bedankt dat je deze wilt laten zien.
Rieke Siccama Lenos